vrijdag 15 mei 2009

Koningshuis en Songfestival

Wat is de overeenkomst tussen het Koningshuis en het Songfestival? Ze kosten Nederland in ieder geval allebei veel geld. Het Koningshuis kostte ons land in 2008 maar liefst 119 miljoen eurootjes. Onze deelname aan het Songfestival natuurlijk vele malen minder, maar dat is in mijn ogen in ieder geval weggegooid geld. De discussie omtrent de zin van onze deelname aan het Eurovisie Songfestival is vandaag natuurlijk weer flink opgelaaid, nu de Toppers niet eens een plek in de finale wisten te bemachtigen. Eerlijk gezegd volg ik het niet echt, ik heb helemaal niets met de Toppers en ook al lang niet meer met het Songfestival. Ik ben dan ook geneigd me aan de kant van de tegenstanders te scharen: niet meer meedoen met die onzin. En hoe zit dat met het Koningshuis?
Lees verder

1 opmerking:

  1. Met Van Oranje Nassau, ook niet meer meedoen.
    Kijk op
    Google naar
    Republikeinse Moderne Partij of naar RMP

    BeantwoordenVerwijderen