donderdag 23 april 2009

Tokkies willen geld zien

Nou ja… het moet toch allemaal niet gekker worden. De familie Tokkie eist geld van Van Dale en Revu. Vanwege een deuk in het imago door Revu en het opnemen van het woord ‘Tokkie’ in het woordenboek met als omschrijving ‘asociaal gedrag’. Dat pikken de Tokkies niet. Ze willen geld zien, € 50.000 van allebei de partijen. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik de TV-uitzendingen rondom de Tokkies nooit gevolgd heb, volkomen oninteressant vind ik het. Maar je krijgt natuurlijk toch mee dat die lui hartstikke beroemd zijn geworden door niet bepaald sociaal wenselijk gedrag (asociaal hoor je mij niet zeggen hoor).
Lees verder

1 opmerking:

  1. ik ken de familie en wat ik weet dat ze heel sociaal zijn en altijd berijdt zijn om mensen te helpen ? meschien is dat nu wel tegen woordig asociaal geworden dat mensen elkaar helpen ik weet het niet meer met deze land zijn wel belangrijke dingen laat die mensen toch met rust ook in de media wat berijk je er mee niks alleen dat je de familie kwets is toch niet de bedoeling !! IK denk dat de mensen wel door bepaalde dingen heen kijken maar hem me vergist hallo het is tv niet alles is wat het lijkt of zijn jullie nou echt zo dom om zomaar te geloven van de tv ik neem aan van niet maar gebeurt toch jammer de mens is tegewoordig snel gelovig voor de rest wens ik iedereen het beste een veel geluk en gezelligheid toegewenst

    BeantwoordenVerwijderen